אילו חומרים חשוב שהכלב שלכם יאכל

היום אנחנו יודעים כמה התזונה חשובה לתפקודי הגוף השונים, לבריאות כללית ואף לחיים ארוכים. זה כך עם בני אדם וגם עם כלבים. כל מי שיש לו כלב יודע איזה סיפור אהבה מופלא זה. הכלב הוא באמת חברו הטוב של האדם, ובמקרים רבים הוא ממש הופך לבן משפחה.

אנחנו בטוחים שחשוב לכם שהכלב שלכם יאכל אוכל בריא ומזין שיעזור לו להרגיש טוב, להיות באנרגיה מעולה וישמור על בריאותו. כדאי שתכירו היטב את הנושא ותדעו איזה מזון הכי טוב עבור הכלב שלכם. על מנת לענות על שאלה זו חשוב להבין אילו חומרים ורכיבים הכלב שלכם צריך לאכול. הכנו לכם רשימה עם הדברים המרכזיים והחשובים ביותר. הב הב! מתחילים!

 

אילו חומרים ורכיבים המזון של הכלב שלכם צריך להכיל?

איכות המרכיבים במזון של הכלב שלכם חשובה. חפשו מותגי מזון לכלבים המשתמשים במרכיבים איכותיים וטבעיים ללא חומרים משמרים, צבעים או חומרי טעם מלאכותיים. הימנעו מכמויות גבוהות של דגנים פשוטים ומוצרי לוואי, מכיוון שהם מכילים ערך תזונתי מוגבל.

חשוב שהכלב שלך יאכל

בשר אמיתי

ממש כמו בני אדם גם כלבים זקוקים למקורות חלבון מצוינים. באוכל לכלב בשר אמיתי אמור להיות המרכיב העיקרי. עוף, בקר הודו או כבש הם בעלי חלבון גבוה וחשובים מאד להתפתחות ושימור השרירים של הכלב שלכן. חשוב למצוא אוכל לכלבים בו הבשר כמה שפחות מעובד שכן פעמים רבות בתהליך העיבוד ערכי החלבון נשחקים.

 

ביצים

עבור חלק מהכלבים שילוב ביצים בתזונה שלהם יכול להיות דבר מדהים. התייעצו עם מומחי מזון לכלבים אם דבר זה יהיה טוב עבור הכלב שלכם. ביצים הן מולטי ויטמין לכלבים. מקור חלבון מלא, המספק את כל חומצות האמינו החיוניות הנדרשות לבריאות מיטבית. ביצים עשירות גם בוויטמינים ומינרלים. שילוב ביצים יכול לתת לכלב שלכם תחושת שובע ובריאות מיטבית.

 

שומנים טבעיים

כלבים חייבים לאכול שומנים טבעיים ולכן חשוב מאד לשלב זאת בתזונה שלהם. שומנים בריאים מגנים על העור שלהם ושומרים על הפרווה מבריקה ונעימה. בנוסף הם מסייעים למערכת העיכול לתפקד בצורה מצוינת.

 

פחמימות

גם פחמימות במידה מתאימה חשוב מאד לכלב שלכם. הן מספקות ויטמינים ומינרלים הכרחיים עבור התפתחות הכלב וגם סיבים תזונתיים תורמים לתחושת האנרגיה והבריאות הכללית.

 

איך תבחרו איזה אוכל לקנות לכלב שלכם? טיפ חשוב!

אם אתם צריכים לבחור מזון לכלב העזרו בדברים שציינו למעלה וכך תוכלו לוודא שהתזונה של הכלב שלכם מושלמת. אך לא פחות חשוב – ביחרו במותגי מזון לכלב עם שקיפות בנוגע לתהליכי היצור וחומרי הגלם. כך תוכלו לדעת בוודאות מה הכלב שלכם אוכל ושאתם מעניקים לו את כל הוויטמינים, מינרלים ובכלל את כל החומרים להם הוא זקוק ובצורה שאינה מעובדת מדי. אז האכילו את הכלב שלכם באוכל משובח, עתיר ויטמינים עם שקיפות מירבית לייצור. התייעצו עם וטרינרים ומוכרי מזון כלבים שהתמחו בתחום. הב הב, ושיהיה לכלב שלכם בתאבון!

אוכל לכלבים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

פריזבי לכלבים

הפנטזיה של כל מי שמאמץ כלב היא לדעת לשחק איתו וליהנות ממנו. הדבר הראשון שעולה לראש כמשחק משותף עם כלבים – הוא משחק הפריזבי המפורסם.

קליקר אילוף לכלב

כלבים שלא בשונה מאיתנו בני האדם, נוהגים לחזור שוב ושוב על פעולות שמסייעות להם להשיג את מה שהם רוצים. לכן באילוף כלבים באמצעות חיזוקים חיוביים

כלוב אילוף

כולנו רוצים כלב ממושמע להפליא שלא הורס דברים בבית ויודע לעשות צרכים בחוץ – ולשימוש בכלוב אילוף לכלבים יש חלק חשוב בהשגת המטרות הללו. כלוב

כלוב אילוף לכלב גדול

כלובי אילוף או בשמם הנוסף – "כלובי אקלום" או "כלוב הטסה", הם אמצעי אילוף יעילים ופרקטיים במיוחד המשמשים לחינוך גורים וכלבים בוגרים כאחד. אף על

כלוב גורים

רוב הווטרינרים, המאמנים ומגדל הכלבים, ממליצים לאלף כלבים כבר מגיל צעיר. כלוב גורים הוא חלק חיוני בתהליך הביות של גורי כלבים והרגלתם לחיים בבית ובחיק

רצועת אילוף לכלב

רצועת אילוף לכלב הינה רצועה שמאפשרת לחנך כלבים למשמעת ואינטראקציות חברתיות, ולתרגל עמם תקשורת והקשבה לבעליהם. השימוש ברצועות אילוף לכלבים תורם בין היתר גם לשיפור

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס