האם ניתן לקנות תוספי תזונה לכלבים בחנות חיות?

בתור בעלים של כלב, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג להם לתוספי תזונה. מעבר למזון הרגיל של הכלבים, חשוב שיהיה לנו תוספים שאותם נתן לתת להם לצורך אילוף או כדי להשלים אצלם חוסרים שונים שעלולים להיווצר אם הם אוכלים רק את המזון הרגיל. הקנייה של אותם תוספים צריכה להיעשות במקום מתאים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם איפה תוכלו לקנות אותם.

 

מזון לכלבים

כל בעל כלב יודע שמזון לכלבים קונים רק אצל חנות חיות איכותית. עם זאת, לא מעט בעלי כלבים מוצאים את עצמם בבעיה כאשר הם צריכים לספק תוספי תזונה לכלב. תוספי תזונה אמנם אינם חלק מרכזי מהמזון של הכלב, אולם בלעדיהם המצב שלו עלול להיות לא טוב. חשוב להבין שיש חנויות שמחזיקות בתוספי תזונה לכלבים, אולם בדרך כלל מדובר על חנויות איכותיות יותר.

תוספי תזונה

כאשר אתם פונים לנות לקנות תוספי תזונה עבור הכלב שלכם, עליכם להבין קודם כל מהם תוספי התזונה שהוא צריך. בדיוק כמו תרופות, אין מה לתת לכלב שלנו תוספי תזונה בלי לחשוב לפני כן מה הוא צריך, כיום שבמקרים מסוימים תוסף תזונה מיותר עלול לגרום לנזק בריאותי. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לפני שאנחנו בוחרים אלו תוספים לתת לכלב שלנו.

בחירת תוספים

כאשר אתם בוחרים תוספי תזונה לכלב שלכם, הקפידו לרכוש תוספים של חברה מוכרת, כזו שידוע באיכות של המוצרים שהיא מציעה. בדיוק כמו התרופות שהייתם קונים לעצמכם, אל תתפשרו על הבריאות של הכלב שלכם, גם אם התוספים הללו יקרים יותר.

 

מה חסר לכלב שלכם

הסיבה לכך שכלבים צריכים תוספים היא שלא תמיד הם מצליחים לקבל מהמזון הרגיל את כל אבות המזון שנדרשים להם כדי לשמור על בריאותם. אם מצב רוחו של הכלב שלכם לא טוב, או שאתם רואים ירידה בתפקוד שלו, ייתכן ותוספי תזונה יכולים לפתור את הבעיה, לכם רק נשאר למצוא את התוספים המתאימים.

חטיפים ומותרות

חטיפים ומותרות

בניגוד לתוספי תזונה שבדרך כלל מיועדים לתת תוספת מזון לכלב שלנו, ניתן גם לפנק את הכלב עם חטיפים שונים. החטיפים הללו לא בהכרח בריאים אולם אם מקפידים לתת אותם לכלב במידה מסוימת זה לא אמור להוות בעיה. בדיוק כמו תוספי תזונה, גם החטיפים הללו יכולים לעזור לכם באילוף הכלב ויכולים גם לגרום לו להיות במצב רוח יותר טוב.

 

לסיכום

חנות חיות מקצועית אמורה להחזיק את כל מה שאתם צריכים על מנת לגדל את הכלב שלכם בצורה טובה. תוספי תזונה הם מרכיב חיוני לבריאותו של הכלב, ואתם חייבים להחזיק אצלכם תוספים מתאימים. הקפידו לקנות תוספי תזונה שישלימו חוסרים אצל הכלב שלכם, ונסו להבין האם מצב בריאותו יכול להשתפר בעזרת תוספים שונים. אל תשכחו להתייעץ עם איש מקצוע לפני כן.

תוספי תזונה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס