3 טיפים לכל מי שעומד לאמץ גור כלבים

אחד הדברים החמודים והמהנים ביותר הוא אימוץ גור כלבים. גור כלבים הוא ללא ספק חיית המחמד האולטימטיבית עבור כל בן אנוש שאוהב יצורים חיים. הכלבים נאמנים, אוהבים את בני האדם ויוצרים קשר עמוק עם בעליהם. מדובר ללא ספק באחד הדברים המהנים והמספקים ביותר לכל אדם, בכל גיל. אולם, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמאמצים את גור הכלבים. 

 

בית חם ומצויד היטב – טיפ מספר 1

מעבר לעובדה שאנשים המאמצים כלבים עושים זאת מתוך רצון ואהבה לכלבים, וסביר להניח שיספקו להם בית חם ואוהב, רצוי שהבית יהיה גם מצויד היטב לקראת בואו של הגור החביב.

לפיכך, לאחר שסיימתם את תהליך האימוץ, סעו לחנות חיות, והתאימו לכלבלב את כל האביזרים הבאים: קולר המתאים לגודלו, רצועה לטיול התואמת את גודלו של הגור, מסרק שיטיב עם פרוות הגור וימנע ככל שניתן נשירה מואצת של הפרווה, מיטת שינה המתאימה לגודלו ותספק לו משטח נעים וחם בתקופת החיים הראשונה שלו, כלים לשתייה ואוכל המתאימים לגודלו ואופיו.

לאמץ גור

מעטפת בריאות וחיים בטוחים – טיפ מספר 2

דבר חשוב ביותר הוא יצירת מעטפת בריאות לגורי כלבים. מכיוון שמדובר בכלב הנמצא בשלבים הראשונים של חייו, בדומה לתינוקות, הוא חשוף יותר לחיידקי מזון, למחלות, וירוסים ופציעות ולכן, חשוב להתקשר עם מרפאה וטרינרית, שתספק לכלבכם, מעטפת בריאות מלאה, לכל מצב שלא תקלעו אליו.

ישנן מרפאות וטרינריות שיעשו לכם מנוי שנתי, במחיר קבוע, שיאפשר לכם לקבל את כל שירותי הבריאות הנחוצים לגור הכלבים שלכם לרבות, חיסונים תקופתיים, חיסון כלבת וכל טיפול נוסף שתזדקקו לו, גם במצב חרום כלשהו. המנוי ייתן לכם שקט נפשי ויחסוך לכם סכומי כסף לא מבוטלים בכל שנה.

 

יצירת מעטפת כפולה: ביטוח חיות מחמד – טיפ מספר 3

בשנים האחרונות נכנסו לענף הביטוחים חברות המספקות ביטוח בריאות מקיף לחיות מחמד, בשימת דגש על כלבים וחתולים. למעשה, במידה וכלבכם יזדקק לסיוע רפואי מורכב, העולה סכומי כסף גבוהים, אתם תהיו מבוטחים ותקבלו החזרים בעבור מימון הטיפול הרפואי שקיבל.

הביטוחים הרפואיים לחיות מחמד המוצעים בישראל, נותנים מעטפת טובה, הם משלמים את הוצאות הווטרינר שלכם (תאונות ופציעות, מחלות, בדיקות וטיפולים הנדרשים בעקבותיהן), לרבות, ניתוחים, אשפוזים וטיפולי חרום. ביטוח חיות מחמד מוציא מהתמונה את השיקולים הכלכליים ומאפשר לכם לטפל כמו שצריך בגור הכלבים החדש. על פי רוב, הביטוח לא יגביל אתכם בווטרינר שאתם בוחרים ויאשר כל אחד בעל תעודה מתאימה.

 

טיפ בונוס – הציבו גבולות

בדיוק כמו שילדים צריכים גבולות גם גור הכלבים שלכם צריך לדעת שלא הכל מותר וישנם גבולות ברורים. חשוב שהגבולות שיוצבו ייושמו מול גור הכלבים על ידי כל בני הבית בצורה אחידה. אחד התרגילים הראשונים שמומלץ לבצע בהקשר של הצבת גבולות ואילוף הוא, פתיחת דלת הבית מבלי שכלבכם יצא ממנה החוצה.

לאמץ גור

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס