למה רשתות צל יכולות לשמור לכם על בעלי החיים

ימי השרב החמים בפתח וזה הזמן להכיר בכל מיני עובדות שיאפשרו לכם לשמור על בעלי החיים שברשותכם. אם יש לכם בבית כלב, חתול או כל בעל חיים מבוית אחר, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב ותכירו מקרוב את הדרך שבאמצעותה רשתות הצל שיכולות לשמור ולהציל את חייהם של בעלי החיים שמסתובבים בחצר הבית. 

 

רשתות צל – מה זה בכלל?

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנות החשובות שהגענו אליהן בנושא זה, עליכם לדעת מה זה בכלל אומר "רשתות צל". נציין כי מדובר ברשתות מקצועיות (ולא ברשת אקראית שניתן להשיג בחנות בדים) שנפרסות באוויר ונתמכות על ידי עמודים או ווים חזקים שנתלים על גבי קירות הבית. רשתות אלו משמשות להצללה של אזורים חיצוניים שונים שנמצאים בקרבת הבית שלכם, למשל:

  • מרפסת
  • גג
  • חצר ועוד

קיומן של רשתות צל הינו הכרחי בבתים שיש בהם בעלי חיים. בפסקה הבאה תגלו מה עומד מאחורי עובדה חשובה זו.

צל נטו לבעלי חיים

רשתות צל יכולות לשמור על בעלי החיים שלכם מפני התייבשות

רבים בוחרים לעשות שימוש ברשתות צל גדולות ואיכותיות כדי לשמור על בעלי החיים שלהם מפני התייבשות. שכן, כלבים וחתולים למשל, אינם מודעים לסכנות של השמש. הם עשויים למצוא את עצמם נחים במרפסת, בחצר או על הגג בזמן שקרני השמש קופחות עליהם.

שכיבה ממושכת שכזו עשויה להוביל להתייבשות. שמענו על מקרים כאלו שבהם בעלי חיים שהוו באזורים פתוחים נטולי רשתות צל והדבר הוביל לעילפון ואיבוד נוזלים. אם לא מגיעים אל המקום תוך דקות אחדות, הדבר עשוי להוביל לבעיות בריאותיות קשות ולעיתים אף למוות.

 

רשתות צל יכולות לשמור על בעלי החיים שלכם מפני סרטן

לא כולם יודעים זאת – גם בעלי חיים עשויים לחלות בסרטן. אם יש לכם בעל חיים שנמצא זמן רב בחוץ, בשמש, עליכם לדעת כי הדבר מעלה את הסיכויים להתפתחות של סרטן העור. מדובר בסרטן קשה שעשוי להוביל אתכם להתמודד עם טיפולים מורכבים וניתוחים (שניתן להימנע מהם, אם רק תציבו רשתות צל).

צל נטו לבעלי חיים

טיפ חשוב להתקנת רשתות הצל

עכשיו אתם יודעים מה החשיבות של התקנת רשתות צל. כך שעליכם רק להכיר בטיפ חשוב שיש ליישם טרם ההתקנה שלהן. אנו ממליצים לכם להעביר את בעל החיים לתוך הבית בזמן שהמתקינים מבצעים את הקדיחות (שהן חלק מהליך ההתקנה כמובן). שכן, בעלי חיים שונים עשויים לפחד מהרעשים החזקים ולברוח מהמקום.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסיבות שיגרמו לכם להתקין רשתות צל לבעלי החיים שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לבצע התקנה של רשת כזו שתמנע התפתחות של מחלות קשות והתייבשות בקרב בעלי החיים האהובים שלכם.

צל נטו לבעלי חיים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס