ציוד וצעצועים לכלבים

הצורך של כלבים בתעסוקה הוא דומה מאוד לצורך של בני אדם. כלבים לא יכולים לשבת כל היום ולנוח, אלא הם צריכים משהו שיאתגר ויספק אותם, במיוחד כאשר מדובר בגורים. הצעצועים לכלבים הלכו והתפתחו בשנים האחרונות עם הרבה אלמנטים שמספקים גם פתרון להוצאת אנרגיה, וגם אתגר ומחשבה, ואלו הצעצועים שכדאי ללכת עליהם.

 

ציוד בסיסי שכל כלב צריך

כאשר מאמצים חבר על ארבע, חשוב לקבל אותו למשפחה בסבר פנים יפות ולדאוג לכל צרכיו. כלב, ממש כמונו בני האדם, אמנם יכול לאכול ללא כלים ולישון על הרצפה, אבל ירגיש הרבה יותר בנוח אם נדאג עבורו לציוד מתאים. לכן לפני שמאמצים כלב יש להצטייד במיטה נוחה לכלבים, קערות מזון ושתייה בגודל מתאים, מזון כלבים בהתאם להמלצת הוטרינר, רצועה לטיולים וקולר.

ציוד בסיסי שכל כלב צריך

 

איזה צעצועים לכלב הכי כדאי לקנות?

מבחר הצעצועים והציוד הזמינים כיום עבור כלבים בחנויות ציוד לבעלי חיים, הוא די מדהים. כאשר נכנסים לחנות איכותית, אפשר לראות מגוון עצום של צעצועים שיכולים לספק מענה לצרכים שונים בכלבים. קחו למשל את צעצוע ה"קונג".

הקונג הוא למעשה צעצוע חלול במרכזו שנהוג למלא עבור הכלב בחמאת בוטנים או חטיפים, השימוש בקונג מסייע בפיתוח החשיבה של הכלב היות והוא מאלץ את הכלב לגלות כיצד לחלץ מהמתקן את הממרח או החטיפים. זה מלמד את הכלב סיבה ותוצאה, מאפשר לו לפרוק הרבה אנרגיה ומאתגר אותו כאחד.

קונג הוא צעצוע מאוד פופולרי עבור גורי כלבים, אולם הוא מסייע גם באילוף כלבים בוגרים ומשמש כדרך להרגיע כלבים הסובלים מחרדת נטישה, על ידי מתן תעסוקה מהנה וטעימה לכלב בזמן צאתם של בעליו מהבית. הוא מגיע במספר דגמים, צורות, גדלים ודרגות קושי שמתוכן ניתן לבחור את מה שהכי מתאים לגודל, לגיל ולסוג הכלב שלכם.

איזה צעצועים לכלב הכי כדאי לקנות?

 

ציוד ייעודי לטיפוח כלבים

מעבר לציוד הבסיסי לכלבים אשר מוגדר כציוד מומלץ שאסור לוותר עליו כשמכניסים כלב הביתה, כדוגמת מיטה לכלב, קולר, רצועה, קערות מזון ושתיה וצעצועי לעיסה – ישנו גם עניין הטיפוח של הכלב. כאשר קונים ציוד לכלב צריך לקחת בחשבון את אופי הפרווה של הכלב, האורך שלה ונטייתה לנשירה.

פרוותם של כלבים מסוגים מסוימים, מחייבת הברשה תכופה כדי לשמור על בריאותה והברק שלה ולמנוע היווצרות קשרים. בנוסף, יש להביא בחשבון את נושא הקרציות והפרעושים שבעונה החמה עלולים להפוך למטרד של ממש עד כדי סכנה בריאותית עבור הכלב ובני הבית. לכן על פי המלצת הוטרינר יש לרכוש לקראת הקיץ גם קולר נגד פרעושים לכלב ו/או תכשירים למניעת פרעושים וקרציות.

ציוד ייעודי לטיפוח כלבים

 

למה חשוב במיוחד לשים לב בבחירת ציוד וצעצועים לכלבים?

ציוד וצעצועים לכלב הם חלק בלתי נפרד מגידול של כלב בבית, ורכישתם מסייעת לשמירה על בריאותו הפיזית והנפשית של הכלב, כאחד. הדבר החשוב הראשון בבחירת צעצועים וציוד לכלב הוא לוודא שאלו מיוצרים על ידי מותג אמין המתמחה בציוד וצעצועים לבעלי חיים ועובד בהתאם לתווי התקן המקובלים למניעת הרעלה או חנק בבעלי חיים.

בנוסף, יש לשים לב לגודל המוצר הנרכש ולהתאמתו המיטבית לכלב שלכם. מוצרים לכלבים מגיעים במגוון גדלים ודרגות קושי על מנת לספק מענה לכלבים מסוגים שונים ובגדלים מגוונים. לכן אם חשוב לכם שלכלבכם יהיה נוח להשתמש בציוד שרכשתם עבורו ממיטב כספכם, חשוב לוודא שהוא מתאים לגודלו, לגילו ולמצבו הבריאותי הכללי, כדי למנוע ממנו אי נוחות ותסכול שלא לצורך.

למה חשוב במיוחד לשים לב בבחירת ציוד וצעצועים לכלבים?

 

איך קונים ציוד וצעצועים לכלב בצורה חכמה?

גם לאחר שקונים את כל הבובות, חבלים, כדורים, מיטות, כריות וחולצות, תמיד ניתן למצוא גאדג'טים חדשים שתוכננו במיוחד עבור כלבים. המגוון אדיר וחלק מהצעצועים והאביזרים עלולים להיות גם מאוק יקרים. לכן, אם אתם מתכננים לרכוש צעצועים וציוד לכלב שלכם, עליכם לגשת לנושא בצורה חכמה בפן הצרכני.

מוצרים לחיות מחמד נמכרים במגוון חנויות מתמחות בארץ ובעולם, ומטבע הדברים – טווחי המחירים הם מאוד מגוון. לכן מומלץ ביותר לבצע סקר שוק מקיף, גם באמצעות אתרי אינטרנט ולשים לב לא רק למחירים אלא גם לחוות הדעת על המוצרים השונים, משום שמוצר זול שאינו עמיד – לא יאריך ימים ולכן לא בהכרח יצדיק את ההשקעה הכספית שהשקעתם בו.

איך קונים ציוד וצעצועים לכלב בצורה חכמה?

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

שפת גוף כלבים

לכלבים יש שפת גוף הייחודית להם והיא נשענת על תנועות שונות וצלילים שהכלב יודע להפיק כדי להביע את עצמו. כבעלים לכלבים, חיוני שנכיר את השפה

שיטת ארגז הכלים לאילוף כלבים

הרבה מאוד שיטות אילוף ומתודות הומצאו בשנים האחרונות על מנת שמלאכת אילוף הכלב תהפוך לקלה ואפקטיבית יותר. אחת השיטות הטובות והאפקטיביות ביותר שמדברים עליה כיום,

למה הכלב לא מקשיב?

התסכול הוא האויב הכי גדול של אנשים שלא מצליחים לאלף או לאמן את הכלב שלהם. בהרבה מקרים, הכלב פשוט לא משתף פעולה, וקשה מאוד להביא

למה כלב הוא חברו הטוב של האדם?

החיבור בין אנשים לכלבים הוא קשר עתיק יומין. אין זה מקרי שכלבים נחשבים לחבריהם הטובים ביותר של בני האדם. כלב הוא ללא ספק חיית המחמד

שיטות אילוף כלבים

חינוך כלבים למשמעת יכול להתבצע באמצעות מגוון רחב של שיטות אילוף כלבים. המכנה המשותף לכל השיטות הללו, היא השאיפה למתן את הכלב ולעצב את אופיו

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס