3 סוגי אוכל שיתאימו ל-5 סוגי כלבים שונים

בימים האחרונים אנו שומעים על מקרי הרעלה רבים שאירעו למגדלי כלבים ממקומות שונים ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא העלה כי הבעלים שלהם לא ידעו שישנם סוגי אוכל מסוימים שאינם מתאימים לסוג הכלב שברשותם. עובדה זו גרמה לנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים הקבועים שלנו, כדי להוציא מדריך מקיף שירכז את 3 סוגי האוכל שמתאימים ל – 5 סוגי כלבים שונים: בולדוג, לברדור, פודל, האסקי סיבירי ובורדר קולי.

 

סוג האוכל ה – 1 שמתאים ל – 5 הכלבים: בננות

כולנו יודעים שבננה עשירה בכל מיני מינרלים, סיבים תזונתיים וויטמינים שבריאים לגוף שלנו. ובכן, עכשיו אנחנו יודעים שהבננה יכולה להעשיר לא רק את הגוף שלנו, אלא גם את הגוף של הכלבים שלנו. ההמלצה היא לתת בננה לפחות 3 פעמים בשבוע, כדי לחזק את הכלב ולאפשר לו ליהנות מחטיף טעים ובריא.

אוכל יבש

סוג האוכל ה – 2 שמתאים ל – 5 הכלבים: אוכל יבש

אי אפשר לכתוב מדריך על סוגי אוכל שמתאימים לכלבים שהוצגו לעיל מבלי לציין את האוכל היבש. שכן, מדובר באוכל שנחשב לחיוני לבעלי החיים שלנו. בחירה נכונה של אוכל יבש שנקנה אצל חנות חיות מומלצת צפוי לאפשר לכלבים שלנו ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • חיזוק השרירים
  • תחושת שובע
  • תחושת אנרגיה

שכן, האוכל היבש עתיר בסידן, חלבונים, סיבים תזונתיים ומינרליים שמחזקים את הגוף ומאפשרים לו לפעול בחיוניות.

 

סוג האוכל ה – 3 שמתאים ל – 5 הכלבים: בטטה

סוג האוכל ה – 3 שיכול להתאים ל – 5 סוגי הכלבים שצוינו לעיל הוא בטטה. מדובר בירק שאהוב על רבים מאתנו. אם אתם מכינים לעצמכם בטטה בתנור, ללא תבלינים ותוספות (שעשויים להיות לא בריאים עבור הכלב שלכם), תוכלו להשאיר כמות קטנה בצד עבור הכלב שלכם. ראוי לציין כי בטטה מתאימה למגוון רחב של סוגי כלבים. היא עשירה בוויטמין A ונחשבת לקלה לעיכול. ראוי לציין כי יש לתת אותה בכמות מוגבלת (לכן כתבנו לתת כמות קטנה).

 

רוצים לפנק את הכלב שלכם באוכל חדש? כדאי שתבדקו פרטים אודותיו

קוראים יקרים, אם אתם רוצים לפנק את הכלב שלכם בסוג אוכל שלא צוין פה, עליכם לבדוק פרטים מעמיקים אודותיו. שכן, יש מאכלים שנתפסים בעינינו כלא מזיקים, אך אנחנו צפויים לגלות בהמשך כי הם יכולים לגרום להרעלה (במקרה הטוב). אנו ממליצים לכם לבדוק פרטים אודות כל מאכל באמצעות שיחה לווטרינר או תוך קריאת חומרים ברחבי הרשת. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מעניקים לכלב שלכם את האוכל הבריא ביותר עבורו מבלי לסכן את בריאותו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 סוגי האוכל שניתן ורצוי להעניק ל – 5 סוגי הכלבים שצוינו לעיל. אנו מאחלים לכם שתבחרו תמיד את האוכל המתאים ביותר, שיחזק את הכלב שלכם ויאפשר לו ליהנות מטעם טוב.

בונזו

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס