מה המזון הכי בריא לגורים?

גידול של גורים דורש מאיתנו לא מעט, ובין השאר אנחנו צריכים לדאוג להם למזון מתאים. חשוב להבין שגם בתוך אותו מין, המזון שאותו גורים צריכים שונה מזה של בוגרים, ולו בשל העובדה שהם עדיים נמצאים בשלב ההתפתחותי. כדי לשמור על הבריאות והגדילה שלהם, אתם חייבים להיות מודעים לסוג המזון שאתם נותנים להם, ואנחנו כאן כדי לספר לכם מהו המזון המתאים.

 

מזון לגורים

בעוד שבגידול של כלבים בוגרים כולנו יודעים מה הכמות שהכלב שלנו אוכל, ואנחנו לא צריכים הסבר חיצוני, בכל הנוגע לגורים יכול לקחת לנו לא מעט זמן להבין מה בדיוק הגור שלנו רוצה. מעבר לכך, ההשלכה של איכות המזון על הגור היא משמעותית הרבה יותר מאשר זו של הבוגר, מה שאומר צריך לקחת את הנושא של אוכל לגורים בצורה רצינית.

כדי לעזור לכם בבחירה הזו, royal pet עם כמה דגשים שעליהם יש לתת את הדעת לפני שניגשים לבחירה של מזון לכלבים. חשוב בכל מקרה להתייעץ עם איש מקצוע אם אתם רואים משהו חריג עם הגור שלכם.

חיית מחמד מלכותית

מזון לח ומזון יבש

באופן כללי, רוב הכלבים צורכים מזון יבש והוא כנראה המזון שהכי טוב להם. למעט במקרים חריגים, כנראה שלא ניתן לכלבים שלנו מזון לח, ולא אמורה להיות בעיה עם זה. המקום שבו אנחנו עשויים לעשות שימוש במזון הלח הא דווקא בקרב הגורים שלנו. אם הגור שלכם סובל מקשיים בעיכול או שמהערכת שלו עדיין אינה חזקה דיה כדי להתמודד עם מזון יבש, מזון לח הוא הפתרון.

 

שימוש בחטיפים

אם יש לכם גור, כנראה שאתם נמצאים בשלב שבו אתם מנסים לאלף אותו כך שהוא יסתגל טוב יותר לחיים יחד איתכם. במהלך האילוף לא מעט אנשים מספקים מזון לגורים שלהם שמוגדר בתור חטיפים. בדיוק כמו אצל בני האדם, גם בקרב כלבים המזונות הללו הם לא הדבר הבריא ביותר עבורם.

למזלכם, כיום לא צריך להתפשר על הבריאות של הכלב גם כאשר אנחנו מספקים לו חטיפים. לרשותכם עומדות היום מגוון חנויות שמציעות לכם חטיפים לכלבים, אבל כאלו שגם בריאים להם ומכילים מרכיבים חיוניים, כך שהכלב שלכם גם יהיה מאולף, ולא פחות חשוב מכך, יהיה כלב בריא.

חיית מחמד מלכותית

איפה קונים את האוכל

את האוכל לגורים שלכם הקפידו לקנות בחנות מוסמכת שתוכל לספק לכם את המוצרים המובילים במחירים שלא יקרעו את הכיס.

 

לסיכום

כאשר אנחנו נותנים מזון לגורים שלנו, חשוב להקפיד על מזון שמכיל את כל אבות המזון הדרושים להם במינונים הנכונים. כמויות המזון צריכות להינתן לפי הנחיות אנשי המקצוע כדי לא להגיע למצב שבו הגור שלכם לא מקבל מספיק אוכל. המקומות שבהם אתם קונים את המזון עבור הגורים צריכים להיות כאלו שמשווקים את המוצרים המובילים, כדי שהגורים שלכם יוכלו להנות מהמוצרים הטובים.

 

חיית מחמד מלכותית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על

חמשת החצאיות היפות ביותר מבית H&M

H&M ידועה באופנה העדכנית שלה עם המחיר המשתלם. הרשת מציעה מגוון רחב של אפשרויות לבוש מסוגננות לחובבי אופנה. כשזה מגיע לחצאיות, H&M תמיד מצליחה להרשים

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס