למה גורים צריכים אוכל מיוחד?

לפני כמה ימים שוחחנו עם מכר שמגדל לראשונה גור כלבים מתוק. הוא יידע אותנו כי אין לו מושג בכל הנוגע לכלבים. לאחר ששוחחנו עמוקות בנושא, התגלה לנו כי הוא עושה את כל הטעויות האפשריות עם הגור שלו. הטעות הראשונה והחמורה ביותר נוגעת לסוג האוכל שהוא בחר לו (אוכל לכלבים בוגרים). החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג את החשיבות שבבחירת מזון מתאים לגורים. הישארו אתנו ותגלו מדוע גורים צריכים אוכל מיוחד.

 

אוכל מיוחד לגורים – רקע אודותיו

רגע לפני שנציג בפניכם את כל העובדות החשובות על אוכל לגורים, עליכם לדעת מה זה בכלל אוכל לגורים. מדובר בעצם במזון יבש שמתאים אך ורק לגורים (כלומר, כלבים צעירים מגיל לידה ועד גיל 6  חודשים לערך). האוכל נראה דומה לאוכל היבש של גורים בוגרים, אך יש הבדל משמעותי בין השניים.

גורים צריכים אוכל שמתאים לגיל שלהם

אם הגעתם עד כאן, אתם כבר מבינים כי גורים צריכים לקבל אוכל שמתאים לגיל שלהם מאותה סיבה שהתינוקות שלנו, בני האדם, צריכים לצרוך אוכל שמתאים להם – בגלל מבנה הגוף הפנימי שלהם. גורים צריכים לקבל אוכל שיהיה קל לעיכול ויכיל את כל הוויטמינים והמינרליים הדרושים להם להתפתחות בגיל צעיר. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף אודות אוכל לגורים, אתם יכולים להיכנס אל האתר מגדל ספיר חנות חיות ולראות את ההיצע הרחב שקיים שם.

כלב אוכל

איפה אפשר להשיג מזון לגורים?

בחנות שהוצגה בפניכם בפסקה הקודמת יש מלאי מגוון של מזון לגורים. ראוי לציין כי המגוון משתנה מחנות אחת לאחרת. אנחנו ערכנו בירור מעמיק בנושא וראינו שלחנות זו יש את המגוון הרחב ביותר. כך שאם אתם רוצים לבחור במזון מסוים, בטעם ספציפי, עליכם להיכנס לאתר המדובר ולבחור במזון שנראה לכם המתאים ביותר לגור שלכם. חשוב מאוד שתשימו לב לבררנות אם זו קיימת אצל הגור שלכם. הרי זה הרי ידוע שגורים עשויים להיות בררנים. אם אתם יודעים שהגור שלכם מעדיף אוכל בטעם מסוים, כדאי לבחור באוכל בטעם זהה מעתה והלאה.

טיפ לבחירה נכונה במזון לגור שלכם

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים במזון שמתאים לגור שלכם מכל הבחינות. כדי שזה יקרה, אנו ממליצים לערוך בירור בקרב אנשים שחיים את התחום. אם אינכם יודעים אל מי לפנות, כדאי שתדעו שאתם יכולים לקבל מידע מאחד או יותר מהגורמים הבאים:

        נציג מטעם חנות חיות

        שכנים שיש להם גור כלבים

        גולשים ברחבי הרשת

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שגורים צריכים אוכל מיוחד כדי שהם יוכלו להתפתח באופן תקין ובריא. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור את סוג האוכל המתאים ביותר עבורם ולהעביר את המידע הלאה, למי שלא מכירים בו.

מזון צבעוני

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס