התהליך המלא – כך תפגישו בין הכלב לתינוק החדש

מפגש בין הכלב לתינוק חדש שנולד לא מזמן עשוי להיות מורכב אם לא עורכים אותו נכון. מקרה שאירע לפני כמה שנים ועלה לא מזמן לרשת החברתית, גרם לנו להבין כי יש צורך בהעלאת המודעות לנושא חשוב זה. לכן, בדקנו באופן מעמיק איך מיישמים את התהליך על הצד הנכון וחזרנו עם כל המידע בנושא. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מפגישים את הכלב עם התינוק באופן מיטבי ובטוח.

 

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש? תכירו בשלב ה – 1: תכירו לכלב את הריח של התינוק

המפגש של הכלב עם התינוק החדש צריך להיות הדרגתי ואיטי מאוד. אנו אומרים זאת מיד על ההתחלה, כדי לבקש מכם לשמור על הדרגתיות זו שעשויה אולי להיות מעיקה, אך היא משתלמת בסופו של דבר. עכשיו אנחנו יכולים לומר לכם שבשלב הראשון אתם צריכים להכיר לכלב את הריח של התינוק. ההמלצה היא לתת לכלב להריח את אחד מהדברים הבאים שנלבשו כבר על ידי התינוק:

  • כובע
  • אוברול
  • גרביים

שכן, כך הכלב יוכל להריח את ריחו של התינוק ולהבין שמגיע אדם חדש לבית.

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש תכירו בשלב ה – 1 תכירו לכלב את הריח של התינוק

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש? תכירו בשלב ה – 2: תציגו בפני הכלב את התינוק שנמצא בסלקל

בשלב זה אתם צריכים להציג בפני הכלב את התינוק שנמצא בתוך מקום מוגן וגבוהה (למשל, בתוך סלקל). שימו לב – הכלב לא יראה את התינוק ולא יוכל לגעת בו. הוא רק יריח אותו, ישמע אותו וירגיש את הנוכחות שלו במקום. מדובר בשלב חשוב במיוחד ואנו מציעים לכם לקרוא עוד אודותיו בקישור הבא: https://nashimkorot.org.il.

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש תכירו בשלב ה – 2 תציגו בפני הכלב את התינוק שנמצא בסלקל

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש? תכירו בשלב ה – 3: תאפשרו לכלב להכיר בתינוק ממרחק

בשלב זה אתם צריכים לאפשר לכלב להכיר בתינוק בזמן שיש חוצץ ביניהם. עכשיו אפשר להשכיב את התינוק על הגב בתוך העגלה או בתוך העריסה שלו, כדי שהכלב יוכל לראות בו ממרחק ולהכיר בו.

 

מתכננים להפגיש את הכלב עם התינוק החדש? תכירו בשלב ה – 4: תחזיקו את התינוק בידיים ותקראו לכלב לבוא

זה הזמן להפגיש בין השניים מקרוב. אחרי שעברתם את 3 השלבים שלעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שזה הזמן לבצע את המפגש (ראוי לציין כי מפגש זה צריך להתקיים במידה וראיתם ששלושת השלבים עברו באופן חיובי).

 

לסיום

עד כאן התהליך המקיף וההדרגתי שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפגיש בין הכלב לבין התינוק שרק עכשיו נולד. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שאתם מבצעים חשיפה נכונה. רגע לפני סיום, נציין בפניכם כי אם יתגלו מקרים חריגים במהלך תהליך זה, עליכם לפנות אל מאלף מוסמך ולקבל את חוות דעתו בנושא.

התהליך המלא - כך תפגישו בין הכלב לתינוק החדש

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס