הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הדברת מזיקים, למי לפנות ומתי. קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית, מוסמכת ואמינה להדברת כל סוגי המזיקים ולהעניק לכם פתרון של קבע לכל בעיה. 

 

מזיקים שונים בישראל

בישראל סובלים האזרחים בעיקר מתופעת הטפילים המוכרת כגון פרעושים, פישפשי המיטה וקרציות שתוקפים בעיקר בקיץ. בשאר ימות השנה אנו 'נהנים' מהטבע ממש בתוך הבית באמצעות קיני צרעות וכוורות דבורים שהחליטו שהמרפסת שלנו מאד נוחה, מקקים ותיקנים מאד אוהבים את הקרמיקה החדשה שעשינו באמבטיה ומגיעים לבקר דרך קבע, וגם המכרסמים השונים נהנים לגור במחיצתנו בלי לשלם שכר דירה. רוצים לדעת  עוד על הדברת מזיקים? פנו עוד היום לקוברה הדברות ותהנו מבית נקי ממזיקים.

הדברה

על חשיבותו של מדביר מוסמך ומקצועי

המשרד להגנת הסביבה קבע תקנות ונהלים מי רשאי לבצע הדברה, באילו חומרים ומתי. כיום, רק למדבירים מוסמכים בעלי רשיון מטעם המשרד יש רשות וסמכות לבצע הדברה. הסכנה לסביבה, לאדם ולחי כתוצאה מפיזור רשלני ומופרז של רעלים יכול להזיק בטווח הקצר וגם הארוך לטבע ולסביבה ולכן יש להקפיד אך ורק על הזמנת מדביר מוסמך ולא להסתמך על מחירים זולים שבסופו של דבר יעלו לכולנו ביוקר.

 

כיצד מתבצעת הדברה בישראל?

בישראל מתקיימות מספר סוגים של הדברות:

  • הדברה באמצעות ריסוס – הדברה זו מותאמת לשטחים גדולים או למצב שבו הבעיה חמורה מאד. המדביר מרסס את כל איזור הטיפול בחומר רעיל המותר לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה וייתן לכם הדרכה מלאה כיצד לנהוג לאחר הטיפול כדי לשמור על בריאותכם.
  • הדברה ירוקה – הדברה ירוקה הינה הדברה באמצעות רעל שמתפרק במהירות והנזק שהוא גורם לסביבה הינו מינורי. חשוב לדרוש מן המדביר את שם החומר ולוודא שהוא מותר, ולא לסמוך רק על הרבה מילים יפות וריקות מתוכן.
  • הדברה ביולוגית – שתילת צמחים דוחי חרקים, הקמת קינים לעידוד נוכחות של ליליות, ינשופים ודורסי לילה נוספים, אימוץ חתול או פיזור חיפושיות טורפות יכולים להביא להדברה טבעית לחלוטין של מכרסמים, כנימות, חרקים מעופפים שונים ועוד.
  • הנחת מלכודות ואיטום פתחים – חלק בלתי נפרד מעבודתו של המדביר היא הנחת מלכודות ואיטום פתחים שיסייעו להפחית את נוכחות המטרד ולמנוע את חדירתו לבית. חלק מן המדבירים משחררים את בעל החיים הלכוד בחזרה לטבע ללא פגיעה בו.

 

קוברה הדברות – מקצועיות ואמינות לפני הכל

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית ואמינה המטפלת בכל סוגי המזיקים במחירים משתלמים במיוחד. החברה מעסיקה מדבירים מוסמכים בלבד המיומנים בטיפול בסוגי הדברה שונים לפתרונות קבע לכל בעיה. לפרטים ומידע נוסף תוכלו להכנס לאתר החברה ולהתרשם מן הנסיון והידע הרב.

הדברה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

חמשת החצאיות היפות ביותר מבית H&M

H&M ידועה באופנה העדכנית שלה עם המחיר המשתלם. הרשת מציעה מגוון רחב של אפשרויות לבוש מסוגננות לחובבי אופנה. כשזה מגיע לחצאיות, H&M תמיד מצליחה להרשים

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס