תינוק חדש במשפחה: הכל על גידול גור כלבים

הכנסת גור לביתכם היא תקופה מרגשת להפליא מלאה בצחוק, התכרבלות, וכיף. אבל טיפול בגור מגיע עם מידה של אחריות, וחשוב להכין את הבית והמשפחה לקראת הגעתם. גורים – כמו תינוקות – צריכים הרבה דברים. הם זקוקים לקערות מזון ומים, פינוקים, צעצועים ועוד כדי ליהנות מחיים בריאים ומועשרים בביתם החדש.

 

רשימת ציוד לגור

הכנו עורכם רשימת ציוד לגור, שתכסה את כל הציוד החיוני שאתם צרכים בשביל לקבל בצורה הטובה ביותר. את התינוק החדש במשפחה שלכם.

לגדל גור

אוכל לגורים

גורים זקוקים לתזונה נכונה כדי לגדול לכלבים בוגרים בריאים. כדי להימנע מבטן עצבנית במהלך מה שכבר יכול להיות תקופה לחוצה, הקפידו להחזיק בבית אספקה ​​של אותו מזון שגדל הגור שלכם. לאחר שהם התמקמו, התייעצו עם הווטרינר שלכם על אפשרויות המזון הטובות ביותר עבור הגור שלכם והצרכים הספציפיים שלו. הווטרינר שלכם יכול להמליץ ​​על נוסחאות ספציפיות לגורים ועצות לגבי איך לשנות את המזון של הגור שלכם לאורך זמן.

 

חטיפים לגורים

חטיפי גורים ממלאים תפקיד גדול באימון בן לוויה החדש שלכם. חפשו פינוקים שהם רכים, ניתנים ללעיסה ודלי שומן וקלוריות. זכרו כי בעוד שחטיפים ופינוקים עוזרים לבנות קשר ולחזק התנהגויות חיוביות במהלך האימון, הם לא צריכים להוות יותר מ-10% מהתזונה הכוללת של חיית המחמד שלכם.

 

קערות מזון ומים

לגור שלכם צריך להיות קערות מזון ומים ייעודיות. בעוד שאתם יכולים להוציא את קערת האוכל של הגור שלכם רק בזמן הארוחות, מים טריים צריכים להיות זמינים תמיד. אם אתם מוצאים שהגור שלכם אוכל מהר מדי, שקלו קערת האכלה איטית, שנועדה לעזור לגור שלכם לאכול בקצב מתאים יותר.

לגדל גור

רתמה, רצועה ותעודת זהות

הליכה עם הגור החדש שלכם היא דרך מצוינת להיות פעילים, ועוזרת לגור שלכם להתרועע וללמוד נימוסי הליכה ברצועה. תזדקקו לרצועה וצווארון מאובטחים ויציבים לפני שתצאו לדרך. אם הגור שלכם מושך, שאלו מאלף כלבים או שותף בחנות לגבי אפשרויות חלופיות שיכולות לעזור להרתיע את ההתנהגות הלא רצויה. קולרים צריכים להיות מעוטרים בתג זיהוי מלא הכולל את שם הגור שלכם ופרטי הקשר שלכם, לכל מקרה של אבדה.

 

מוצרי ניקוי

גורים לא מגיעים בדרך כלל מאומנים לעשות את הצרכים בחוץ, אז הורים חדשים לחיות מחמד צריכים לצפות תאונות. חפשו חומר ניקוי עם אנזים שיעזור להסיר כתמי שתן, והיצמדו לחומרי ניקוי בטוחים לחיות מחמד. היו מוכנים לנשירה ושיער כלבים בביתכם. שואבי אבק עם תוספות או יכולות לשיער לחיות מחמד יכולים להיות שימושיים.

 

צעצועים לגורים

כל הכלבים זקוקים לגירוי מנטלי, וצעצועים הם דרך מצוינת לשחק ולתקשר עם הגור החדש שלכם. חפשו צעצועים המיועדים לגורים – בדרך כלל הם קטנים יותר ועובדים טוב יותר עם שיני הגור שלהם. הקדישו זמן ביום למשחק ולבניית הקשר שלכם עם משחקים מומלצים שגורים אוהבים, ונסו צעצועים חדשים. עד שתמצאו את הצעצוע האהוב על הגור שלכם.

 

מיטת כלב

למרות שהגור שלכם עשוי לישון בארגז בלילה, חשוב לקנות לגור שלכם מיטת כלב. הגור שלכם יכול לנוח על המיטה במהלך היום, וזה יכול להיות מקום נוסף שהם יודעים שהוא שלהם וזמין ללכת אליו להפסקות.

לגדל גור

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על

חמשת החצאיות היפות ביותר מבית H&M

H&M ידועה באופנה העדכנית שלה עם המחיר המשתלם. הרשת מציעה מגוון רחב של אפשרויות לבוש מסוגננות לחובבי אופנה. כשזה מגיע לחצאיות, H&M תמיד מצליחה להרשים

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס