אתם רוצים לאמץ גור כלבים? אלה הדברים שחשוב לדעת!

אין ספק כי גור כלבים יכול להוסיף המון שמחה ואושר לבית שלכם, אך חשוב לזכור כי מדובר על ייצור חי. רבים בוחרים לאמץ גור כלבים, על מנת לשמח את הילדים שלהם. אך אחרי ההתלהבות הראשונית הילדים זונחים את הטיפול בכלב, דבר שמוביל לכלב מסכן ואומלל.

לכן חשוב לתת על כך את הדעת עוד לפני האימוץ של הכלב, מאחר ואם אין לכם את הזמן והאנרגיה לטפל בו, עדיף לוותר על כל הרעיון. מצד שני, אם אתם מוכנים לספק לכלב בית חיים לכל החיים, אין ספק כי מדובר על תוספת נפלאה עבור המשפחה שלכם!

 

מה כדאי לדעת לפני אימוץ גור כלבים?

גור כלבים הינו ייצור חי בעל צרכים פיזיים ונפשיים, לכן חשוב לפנות את הזמן והאנרגיה הנחוצה לצורך כך. התקופה הראשונה בחייו של הכלב עלולה להיות מאתגרת, מאחר והגור אינו מורגל בחיים בתוך הבית ועלול להרוס רהיטים, נעליים וצעצועים. לכן אחד הטיפים החשובים ביותר הוא לפנות מיד למאלף מקצועי בגישת האילוף החיובית, על מנת לבנות מערכת יחסים בריאה ונעימה עם הכלב שלכם.

המאלף יסייע לכם להרגיל את הכלב לעשות את צרכיו מחוץ לבית וילמד אתכם כיצד להתנהל נכון עם הכלב. כמו כן, חשוב להשקיע ברכישת אוכל לגורים מומלץ, מאחר ומזון ייעודי לגורים יסייע לכלב שלכם לגדול בצורה בריאה ומאוזנת יותר ויימנע חוסרים תזונתיים.

לאמץ גור

נקודות שחשוב לדעת לגבי גידול כלב

קודם כל, חשוב להבין כי ישנו הבדל בין אוכל לגורי חתולים לבין מזון לגורי כלבים, מאחר והצרכים התזונתיים של הכלב שונים מאלו של החתול. החתול זקוק לכמות גבוהה יותר של חלבון בתזונה היומיומית שלו, בעוד שהכלב זקוק לאחוזי שומן גבוהים יותר.

לכן חשוב לבחור מראש במזון המותאם לצרכי הכלב שלכם, בהתאם לגיל, לסוג ולצרכים הבריאותיים שלו. הדבר יבטיח לכם כלב מאושר ורגוע יותר, מאחר וכלב שניזון ממזון פחות איכותי עלול לפתח בעיות בריאותיות שונות. כמו כן, חשוב להקפיד לספק יחס ותשומת לב לכלב החדש שלכם, במיוחד בתקופת ההסתגלות הראשונית. מומלץ לצאת עמו לטיולים ארוכים, להפגיש אותו עם כלבים נוספים ולהשקיע את הזמן בללמד אותו פקודות וטריקים שונים.

 

טיפים נוספים לגידול גור כלבים

חשוב לציין כי הגור החדש שלכם זקוק לביקור אצל הווטרינר, על מנת להשלים את החיסונים החסרים. חיסונים אלו חיוניים לבריאות שלו, מאחר והם מספקים הגנה מפני מחלות נפוצות של גורים. מומלץ להימנע ממפגש עם כלבים ומהגעה לגינות או פארקים לפני השלמת החיסונים, מאחר והגור עלול להידבק ולחלות כתוצאה מכך. הווטרינר יספק לכלב גם טיפול נגד פרעושים ותולעים, דבר שיסייע לאיכות החיים שלכם ושל כלבכם.

 

לסיכום

גור כלבים יכול להוסיף המון אושר ושמחה לבית שלכם, אך חשוב לתת את הדעת לצרכים הפיזיים והנפשיים שלו.

גור כלבים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

איך בוחרים שיטת אילוף לכלב?

כלבים ידועים כבני לוויה נאמנים ואוהבים. עם זאת, הם יכולים גם להיות שובבים ומאתגרים לפעמים, במיוחד אם הם לא מאומנים כראוי. אילוף הכלב שלך חיוני

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס