איפה מייצרים אוכל לכלבים?

אם מישהו מכם גידל כלב כשהוא היה ילד, בטוח הוא זוכר את הסצנה הזו שבה רוקנו לכלב את כל השאריות מהארוחה המשפחתית, וזה היה האוכל שלו. הכלבים שלנו בעבר פשוט אכלו את שאריות האוכל של בני האדם, אבל כיום אנו חיים בעולם אחר לגמרי. לכל מי שקשור לגידול כלבים נפל האסימון שכלבים הם לא בני אדם, והם גם ממש לא צריכים לאכול אוכל של בני אדם. זה מזיק לבריאות שלהם ולא מזין אותם בצורה טובה. כיום כבר ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של סוגי אוכל לכלבים מכל הגזעים ובכל הגילאים.

 

איפה מייצרים אוכל לכלבים?

אוכל לכלבים הוא אחד המצרכים הכי בסיסיים לכל מי שמגדל כלב. אוכל לכלבים מיוצר במקומות רבים ברחבי העולם. אין מרכז אחד מסוים שידוע כמעצמה של ייצור אוכל לכלבים. כיום רוב המזון לכלבים שניתן לרכוש בישראל מיוצר בחו"ל ומיובא לכאן, אך יש גם חברות שמייצרות אוכל לכלבים כאן בישראל הקטנה.

אוכל לכלבים

איך נבחר אוכל שמתאים לכלב שלנו?

אם תיכנסו לחנות מזון לכלבים, או שתחפשו מזון לכלבים ברשת האינטרנט, כנראה שתפגשו מגוון עצום של סוגי אוכל. זה עלול להיות מאוד מבלבל, ולכן ישנם כמה קריטריונים בסיסיים מאוד שיסייעו לכם להתמקד באוכל כלבים שיתאים לכלב שלכם. מזון לכלבים מחולק לרוב על פי גזע הכלב ועל פי הגיל שלו. יש אוכל לכלבים גדולים ואוכל לכלבים קטנים, ובתוך החלוקה הזו ישנה חלוקה נוספת לגורים ולכלבים בוגרים. זו כבר חלוקה ראשונית שמסייעת לכם להגיע לסוגי המזון שיתאימו לכלב שלכם.

 

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מזון לכלב?

שימו לב שעל אוכל לכלבים, ממש כמו על מוצרי מזון לבני אדם שאנו קונים בסופר, יש רשימת רכיבים. אנו ממליצים בחום להשוות בין רשימות הרכיבים ולבדוק מה בדיוק מכיל האוכל שאתם רוצים לקנות לכלב שלכם. דבר שחשוב לדעת הוא שהרכיבים מופיעים ברשימה לפי סדר האחוזים שלהם במזון. כך, הרכיב שנמצא בכמות הגדולה ביותר יופיע ראשון ברשימת הרכיבים, וכן הלאה. בדקו שהמזון שאתם בוחרים מכיל בעיקר חלבון ולא דגנים למיניהם.

אוכל לכלבים

איך כדאי לאחסן אוכל לכלבים?

אוכל יבש לכלבים דרוש לתנאי אחסון מסוימים על מנת שהוא לא ייהרס ויתעפש. הכי טוב לשמור את האוכל היבש באריזה המקורית שלו, במקום קריר ויבש. כדאי מאוד להשאיר את האריזה בבית ולא להוציא אותה למוסך או למחסן מחוץ לבית. אחסון המזון במכלים מפלסטיק או מניילון יכול לפגוע בטעם שלו. אם אתם רוצים בכל זאת לאחסן את המזון בצורה כלשהי, הכי טוב זה להכניס את האריזה המקורית לכלי אחסון ממתכת.

 

סיכום

הכלב הוא החבר הטוב ביותר שלנו, וחשוב מאוד לדאוג לו ולפנק אותו באוכל מזין וטעים. הקפידו לרכוש עבורו מזון איכותי שמתאים לגודל ולגיל שלו, ומלא ברכיבים תזונתיים איכותיים.

אוכל לכלבים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס