אילו מכרסמים מתאימים כחיית מחמד לילדים?

הבכורה שלנו ביקשה לאחרונה לגדל מכרסם קטן בחדר שלה. לדבריה, היא אחראית על גידול מכרסמים בפינת החי בבית הספר, כך שהיא יכולה לטפח אותו לבדה, ללא עזרה שלנו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק אלו מכרסמים מתאימים כחיית מחמד לילדים בגילה. חזרנו עם כל המידע החיוני בנושא ואנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות אילו מכרסמים נכנסו לרשימה שלנו.

 

המכרסם ה – 1 שמתאים לגידול כחיית מחמד לילדים:  עכבר

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בגידול של מכרסמים קטנים שמתאימים לילדים מבלי להציג את העכבר. יכול להיות שאתם נחרדים מלשמוע על האפשרות הזו. שכן, רבים מאתנו מכירים את העכברים כחיות מזיקות שמסתובבות במטבחים שלנו ומסבים נזק.

אנחנו כאן כדי לומר לכם שיש עכברים מבויתים, נקיים שאינם מעבירים מחלות (בדומה לאלו שנמצאים כל היום בחוץ ועוברים בין פחי האשפה של השכנים). ילדים יכולים לגדל עכבר, בתנאי שזה הגיע מחנות חיות ולא מהרחוב.

מכרסמים מתאימים לילדים

המכרסם ה – 2 שמתאים לגידול כחיית מחמד לילדים:  אוגר

ילדים רבים מבקשים מההורים שלהם לגדל אוגרים כחיית מחמד. האמת היא, אפשר להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזו. שכן, מדובר בחיה מתוקה למראה, אין לה שום קשר ללכלוך (בשונה מעכברים שעשויים לגרום להורים מסוימים לחמרמורת).

חשוב לציין כי גידול של אוגר מצריך היכרות עם כל מיני פריטים נחוצים, כמו למשל גלגל ומתקן ייעודי למים. אנחנו ממליצים לכם לקרוא מדריך מעמיק יותר מזה, שעוסק בגידול של אוגרים. יש אתר שעוסק בנושאים אלו, למעבר לאתר זה, לחצו על המילים המודגשות בכחול ותגלו את כל האינפורמציה הדרושה לכם.

 

המכרסם ה – 3 שמתאים לגידול כחיית מחמד לילדים:  חולדה

המכרסם השלישי הוא חולדה שידועה כחיה מתוקה וביתית. החולדה שונה מאותה חולדה שגורמת לרבים מאתנו להזמין מדביר ולהכין מלכודת. שכן, בדומה לעכבר, גם כאן מדובר בחיה מבויתת, קטנה ומתוקה שיכולה להתאים לגידול ביתי.

מכרסמים מתאימים לילדים

חשוב מאוד לבדוק תחילה כי הילד אכן בשל לגידול מכרסם

אנו ממליצים לכם לבדוק היטב כי הילד שלכם בשל לגידול של מכרסמים. שכן, מדובר בחיה קטנה וחסרת אונים. כך שבניגוד לגידול של כלב או חתול, אין למכרסמים אפשרות לברוח במצבים שבהם הם מרגישים שלא בנוח. מומחים מציעים לקחת את הילדים לפינת חי ולהפגיש אותם עם מכרסמים שונים. כך תוכלו לראות את החיבור שבין הילד למכרסם ולוודא שהוא אכן מוכן לגידול של חיה זו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הם המכרסמים שמתאימים כחיית מחמד לילדים שלכם. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שצוינה לעיל ולצאת לדרך. לנו נותר לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתבחרו בסופו של דבר את המכרסם המושלם עבור הילדים שלכם. גידול נעים! ואל תשכחו להכין מראש כלוב, אוכל, נסורת וכו'.

מכרסמים מתאימים לילדים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס