אילוף כלבים מחיר

עלות החזקתו של כלב בבית היא, בניגוד להנחת המוצא של אנשים רבים החפצים באימוץ כלב, אינה עלות נמוכה. הדבר הופך ברור מאוד כאשר בוחנים את ההוצאות הכרוכות בגידול הכלב בראייה שנתית. כלבים, ממש כמו כל אחד מאיתנו, זקוקים למזון איכותי ומזין, אפשרות לעשיית צרכים, טיפוח ותעסוקה.

גם חינוך של הכלב, הוא חלק בלתי נפרד מגידול של כלב בריא, מאושר ונוח. לכן במדריך שלפניכם בחרנו להתמקד ביתרונות באילוף כלבים מחיר התהליך והגורמים המשפיעים על עלותו.

 

היתרונות באילוף כלבים

כל מי שמגדל כלב בביתו היה רוצה שכלבו יהיה ממושמע, רגוע, נוח וקשוב. כלב מאולף הוא בראש ובראשונה כלב שמחונך לעשיית הצרכים שלו מחוץ לבית או לדירה. כמובן אילוף כלבים נועד להרבה מעבר לגמילה מעשיית צרכים בבית. כשמאלפים כלב, ניתן ללמד אותו להימנע מביצוע פעולות אסורות, כגון גניבת אוכל מאנשים, נביחה תכופה, נשיכות, תקיפת אנשים ובעלי חיים, זינוק על אנשים, ישיבה על המיטה / הספה, או כרסום רהיטים וחפצים.

אולם בנוסף למניעת התנהגויות לא רצויות של הכלב, האילוף מאפשר גם להקנות לו יכולות חדשות ולשפר את התקשורת שלו עם בעליו. מטבע הדברים, לא לכל אחד מאיתנו ישנם הכלים, הידע או הזמן כדי לאלף את הכלב בצורה עקבית, נכונה ויעילה.

לכן אנשים רבים מוכנים לשלם כסף על אילוף כלבים מקצועי וטוב. יש הרבה טכניקות שונות לאילוף ומאלפים הנוקטים בגישות שונות, המותאמות בין היתר לסוג וגיל הכלב. משך תהליך האילוף משתנה מכלב לכלב ובהתאמה למטרות האילוף והצרכים של הבעלים. לכן, ישנם גם תעריפי אילוף שונים.

כמה אילוף כלבים עולה?

בבחירת מאלף לטובת אילוף כלבים מחיר הוא פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו. רוב האנשים שמחליטים ללכת על אילוף מקצועי שואלים את עצמם כמה עולה אילוף כלבים ומה יהיה משך התהליך. אף שכאמור נושא העלות הוא דינמי, ככלל חבילת אילוף בסיסית, כוללת בדרך כלל בין 5 ל- 10 פגישות עם המאלף, אשר אורכות כשעתיים כל אחת מהן.

כל מפגש אילוף כלבים עולה סביב 250 ועד 400 שקלים, כאשר יש מן הסתם כלבים שתופסים את הנושא מהר יותר, ואחרים שזקוקים ליותר מפגשי אילוף על מנת להגיע לתוצאות משביעות רצון.

 

אילו גורמים משפיעים על המחיר של אילוף כלבים?

אילוף כלב כמעט לעולם לא ישיג את מטרותיו במפגש אחד קצר ולכמות מפגשי האילוף הדרושים להשגת מטרות האילוף – בהחלט יש השפעה על העלות הכוללת של התהליך. יש הרבה פקטורים שעשויים להשפיע על האפקטיביות של האילוף ובהתאם לזאת – על כמות המפגשים הנחוצה.

למשל, ישנם גזעי כלבים המגיבים באופן מהיר יותר ללימוד פקודות אילוף. שנית, גם לגיל הכלב ולמצבו הבריאותי הכללי, יש משמעות לאפקטיביות של התהליך, ועם כלבים מבוגרים עשויים להידרש יותר מפגשים כדי לראות התקדמות. בנוסף לכל אלו, חשוב שתדעו גם שיתוף הפעולה מצדכם כבעליו של הכלב, הוא קריטי להצלחת האילוף ולהשגת מטרותיו בתוך פרק זמן יחסית קצר.

 

האם ישנן דרכים להוזיל את עלות האילוף?

ישנם מאלפי כלבים המציעים לקהל לקוחותיהם פתרון להוזלת העלויות הכרוכות בתהליך בדמות מה שנקרא "חבילות אילוף". פתרון זה כולל כמות מוגדרת מראש של פגישות עם המאלף, בתמחור ידוע מראש המכסה את כל המפגשים ולרוב גם ייעוץ טלפוני או בווצאפ בהתאם לצורך.

לא אחת, מי שבוחר לרכוש חבילת אילוף כזו – מקבל גם פגישת אילוף או שתיים נוספות "על חשבון הבית" כחלק מהחבילה או אפשרות לרכישת כרטיסיית פגישות בעלות מוזלת ביחס לתשלום על כל סשן אילוף בנפרד. זהו הצ'ופר שמציע המאלף ללקוחות שמתחייבים מראש לטווח הרחוק, כך שעלות האילוף תשתלם לכל הצדדים.

 

באילוף כלבים מחיר הוא גם נגזרת של איכות המאלף

כלב מאולף הוא השאיפה של כל מי שמחזיק כלב בבית. קשה מאוד לחיות עם כלב שלא מקשיב לבעלים שלו, וזה כמובן מתחיל בהימנעות מעשיית צרכים בחלל הבית ובהרגלת הכלב להתנהגות נינוחה ולא הרסנית. לכל כלב ישנה יכולת שונה ללמידת פקודות אילוף ורכישת הרגלים חדשים ורצויים.

אולם כאשר בוחרים להיעזר במאלף כלבים מקצועי, מנוסה ומסור באמת, ניתן בהחלט להוציא מכל כלב את המיטב ובפרק זמן קצר מכפי שניתן להגיע לכך ללא עזרה מקצועית.

 

לסיכום

מחיר אילוף כלבים משתנה מלקוח ללקוח בהתאם לאופיו של הכלב, גילו, מצבו הבריאותי הכללי, והרקע האילופי שלו. כמובן, כמו עם כל שירות אחר, גם באילוף כלבים המחירים דינמיים ומשתנים על פי הוותק של המאלף, הניסיון שצבר בתחומו והמוניטין שעשה לעצמו.

כך או כך חשוב לזכור כי בסופו של דבר מדובר בהשקעה לטווח ארוך, שיכולה להביא איתה הרבה מאוד יתרונות לכל המעורבים. המחיר של אילוף כלבים נוטה להחזיר את עצמו כפליים, בדמות חיים נעימים ומהנים יותר עם הכלב שלכם וקשר קרוב יותר איתו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

שפת גוף כלבים

לכלבים יש שפת גוף הייחודית להם והיא נשענת על תנועות שונות וצלילים שהכלב יודע להפיק כדי להביע את עצמו. כבעלים לכלבים, חיוני שנכיר את השפה

ציוד וצעצועים לכלבים

הצורך של כלבים בתעסוקה הוא דומה מאוד לצורך של בני אדם. כלבים לא יכולים לשבת כל היום ולנוח, אלא הם צריכים משהו שיאתגר ויספק אותם,

שיטת ארגז הכלים לאילוף כלבים

הרבה מאוד שיטות אילוף ומתודות הומצאו בשנים האחרונות על מנת שמלאכת אילוף הכלב תהפוך לקלה ואפקטיבית יותר. אחת השיטות הטובות והאפקטיביות ביותר שמדברים עליה כיום,

למה הכלב לא מקשיב?

התסכול הוא האויב הכי גדול של אנשים שלא מצליחים לאלף או לאמן את הכלב שלהם. בהרבה מקרים, הכלב פשוט לא משתף פעולה, וקשה מאוד להביא

למה כלב הוא חברו הטוב של האדם?

החיבור בין אנשים לכלבים הוא קשר עתיק יומין. אין זה מקרי שכלבים נחשבים לחבריהם הטובים ביותר של בני האדם. כלב הוא ללא ספק חיית המחמד

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס