איך מאלפים כלב מלינואה?

מלינואה הוא אחד מזני הכלבים האהובים בישראל. כלבי המלינואה משמשים במגוון תחומים וידועים בהיותם כלבים חזקים וממושמעים מאוד. לכלב המלינואה יש יכולת תקיפה משמעותית, ואם אתם מכניסים כלב כזה לבית שלכם, חשוב לדעת כיצד לאלף אותו על מנת שהוא לא יגרום נזק לסביבה. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך בדיוק לאלף כלב מלינואה. 

 

כלבי מלינואה

כלב המלינואה הידוע גם בתור רועה בלגי, הוא זן כלבים שמגיע אלינו מבלגיה. המלינואה נחשב לכלב החכם ביותר בעולם ובתהליך אילוף נכון ניתן לגרום לו לבצע הרבה מאוד פעולות, חלק מורכבות ביותר. לכלב יש גם אהבה מיוחדת לבני אדם, ובמקומות רבים עושים בו שימוש לצרכים אנושיים. הכלבלב שלי מספקים לכם את כל המידע שצריך לפני שמאלפים מלינואה.

הכלבלב שלי

אילוף זהיר

למרות כל השבחים שיש לנו לספר לכם על המלינואה, חשוב להבין שמדובר על כלב חזק מאוד, שלפעמים גם עלול להיות תוקפני. נקודת המוצא שלכם לכל תהליך האילוף היא שהמלינואה יכול גם לגרום נזק לבני אדם, ובמקרה של התקף זעם עלול להיות לכם קשה להשתלט עליו. בצעו את תהליך האילוף בזהירות ואל תנסו לבדוק קצוות עם הכלב שלכם, כל עוד מדובר על מלינואה.

 

התחילו בגיל צעיר

ככל שכלב המלינואה שלכם צעיר יותר, כך תוכלו לאלף אותו בצורה טובה יותר. בגיל צעיר הכלבים פחות מסוכנים, ועוד לא גיבשו התנהגות משל עצמם, מה שמאפשר לנו לעצב אותם בצורה שנוחה לנו. כמובן שהגיל של הכלב הוא לא דבר שתלוי בנו, אולם אם מתאפשר לכם לבחור כלב לפי גיל, נסו ללכת על מלינואה כמה שיותר צעיר וכך תוכלו לאלף אותו בצורה מוצלחת.

 

פינוקים ומתנות

המטרה של בתהליך האילוף היא לגרום לכלב שכאשר הוא עושה מה שאתם מבקשים אתם שמחים. את זה אתם יכולים לעשות במגוון דרכים, אולם ההמלצה שלנו היא פשוט לפנק את הכלב שלכם. בחנויות מובחרות לציוד בעלי חיים תוכלו למצוא חטיפים ופינוקים לכלבים שמיועדים לתקופת האילוף. מדובר על כלי נהדר שיכול לעזור לכם לאלף את הכלב שלכם הרבה יותר טוב.

הכלבלב שלי

אל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע

אילוף של כלב הוא תהליך מורכב, ולא כל אחד יודע איך להתמודד איתו בצורה טובה. אם המלינואה כבר נחת אצלכם בבית, לא בטוח שיש לכם את הזמן להתחיל ללמוד איך בדיוק לאלף אותו. זה לא נורא כל עוד אתם מקבלים ייעוץ מאנשי מקצוע טובים שיעזרו לכם בכל מה שקשור לאילוף. איש מקצוע טוב יוכל לחסוך לכם הרבה מאוד שכר לימוד יקר.

 

לסיכום

מלינואה או רועה בלגי הוא זן כלבים שנחשב אהוב מאוד בישראל. את המלינואה ניתן לאלף ברמה גבוהה מאוד, מה שגורם לכך שהוא משמש להרבה מאוד צרכים אנושיים. במהלך האילוף פנקו את הכלב שלכם, ואל תהססו לקבל ייעוץ.

הכלבלב שלי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

10 פריטים שהחתול שלכם יהנה מהם

חתולים הם יצורים סקרנים ושובבים, שתמיד מחפשים דרכים חדשות להעביר את זמנם. הם מטפסים על הרהיטים, רודפים אחרי צעצועים או פשוט נחים בשמש, חתולים נהנים

הכל על הדברת מזיקים

פרעושים וקרציות בחצר? מקקים ותיקנים בחדר האמבטיה? נמלים במטבח ועכברים במזווה? שוקלים להזמין מדביר ומתלבטים? במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס