איך הכי עדיף לשמור על אוכל לכלבים בגינה?

ביקור קצר שערכנו לפני כמה ימים אצל השכנים האהובים שלנו גילה לנו שאלה משאירים את שק המזון של הכלב בגינה. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל בעל כלב את הדרך הנכונה לשמור את האוכל בחצר הבית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה האינפורמציה שלא ידעתם בעניין זה ואיך תוכלו ליישם אותה על הצד הטוב ביותר.

 

איך לא שומרים על האוכל של הכלבים בגינה?

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה של שמירת האוכל של הכלב בגינה, עליכם לדעת ממה יש להימנע. שכן, שמענו שיש לא מעט אנשים שבוחרים לשמור את האוכל בדרך שגויה מתוך חוסר מודעות. ההמלצה שלנו היא להימנע מאחסון של האוכל בתוך השק הרגיל שבו הוא נרכש. אנו נציג בפניכם בשורות הבאות את ההסבר המפורט שיגרום לכם להבין מדוע יש להימנע מאחסון שכזה.

מזון לכלבים בגינה

צריכים לשמור את האוכל בגינה? תיישמו את השלב ה – 1: תניחו את האוכל בתוך קופסא ייעודית

אם אין לכם ברירה ואתם צריכים להניח את האוכל של הכלב בגינה, עליכם להעביר אותו תחילה אל קופסא ייעודית. כן, כן, קראתם נכון – יש קופסא שמתאימה במיוחד למצבים כאלה. מדובר בקופסא גדולה שעשויה מפח. ניתן לרכוש אותה בכל מיני גדלים וצורות, כך שיתאפשר לכם לבחור את זו המתאימה עבורכם ביותר. היכנסו אל הקישור הבא ותגלו איך תוכלו לבחור את הקופסא המתאימה ביותר עבור הגינה שלכם: https://hapina-shel-michal.co.il.

 

צריכים לשמור את האוכל בגינה? תיישמו את השלב ה – 2: תוודאו שאין חולדות או חתולי רחוב בגינה

עכשיו אתם צריכים לוודא שאין חולדות או חתולי רחוב בגינה שלכם. שכן, אם יש כאלה – הם עשויים למצוא דרך להגיע אל תכולת הקופסא. אם תגלו שיש חיות נוספות בסביבה, עליכם להניח על המכסה של הקופסא כלי כבד כלשהו שיקשה עליהם בפתיחתו.

מזון לכלבים בגינה

צריכים לשמור את האוכל בגינה? תיישמו את השלב ה – 3: תניחו את הקופסא במקום מוצל וקריר

השלב השלישי הוא החשוב ביותר בהליך זה. מדובר כמובן בהצבתה של הקופסא במקום קריר ומוצל. אם אין לכם מקום קריר בחצר, עליכם להכין אותו באופן עצמאי. כלומר, לסדר פרגולה או כל הצללה אחרת. אם אתם יודעים שבשעות מסוימות ביום הגינה שלכם חמה ממש, עליכם להציב מאוורר בקרבת מקום שימנע חימום יתר של האוכל (מצב שכזה עשוי להביא לפגיעה באיכות האוכל).

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך הכי עדיף לשמור על אוכל לכלבים בגינה, כך שנותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל. נאחל לכם כעת שתיישמו את השלבים בהתאם להנחיות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מאחסנים את האוכל באופן בטיחותי, שיאפשר לכלב שלכם לאכול מזון בריא וטרי.

מזון לכלבים בגינה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס