איזה אוכל הכי מתאים לגורי פיטבול?

 

כל אחד יודע שגורי כלבים צריכים לאכול מאכלים מסוימים שמתאימים להם, כדי שהם יוכלו להתפתח על הצד הטוב ביותר. אבל לא כולם יודעים שיש סוגי אוכל ספציפיים שמותאמים לזני כלבים שונים. העניין התגלה לנו לא מזמן וגרם לנו להוציא סדרת מדריכים בנושא. אחרי שהצגנו את המאכלים המתאימים לבורדר קולי ושיצו, החלטנו להתמקד בפיטבולים. אם עובדה זו חדשה לכם, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב ולגלות איזה אוכל מתאים לגורי הפיטבול שברשותכם.

אוכל יבש

סוג אוכל מספר 1 שמתאים לגורי פיטבול – אוכל יבש

האוכל המתאים ביותר עבור גורי פיטבול הוא אוכל יבש. חשוב מאוד לשים לב שמדובר באוכל שמותאם לגורים צעירים ושהוא אינו כולל לחות. זו המלצה גורפת שנוגעת לכל גורי הגזעים הגדולים ויש להכיר בה וליישם אותה.

מה חשוב לדעת בעת בחירה באוכל יבש לגורים?

מלבד העובדה שצוינה בפניכם לעיל, עליכם לדעת כי יש לבדוק את הרכיבים של האוכל באופן מעמיק. אם אתם רוצים לערוך בירור מקיף מבלי לבזבז זמן, אתם יכולים להיכנס אל חנות חיות אונליין ולערוך חיפוש אודות מזון לגורים. ברגע שבחרו במזון מסוים, אתם תוכלו לקרוא בעיון את רשימת הרכיבים ולגלות ממה האוכל מורכב. ההמלצה היא לבחור מזון לגורים שיש בו כמות גדולה של חלבונים ומעט פחמימות. שכן, יש מאכלים יבשים שמכילים המון פחמימות ומעט חלבון.

 

סוג אוכל מספר 2 שמתאים לגורי פיטבול – ירקות ופירות רכים

בירקות ופירות יש כמות עצומה של וויטמינים ומינרלים שחיוניים להתפתחות של הגורים הקטנים. ניתן להציע לגור שלכם פרי או ירק אחד ליום, כתוספת לאוכל היבש או בנפרד. אפשר לתת לגור שלכם בננה רכה שעתירה באשלגן או בטטה שנחשבת לחטיף מתוק ומלא בוויטמין A. חשוב מאוד שתדעו כי יש פירות וירקות שאסורים לגורי פיטבול, כך שעליכם לבדוק תחילה מול ווטרינר אם הירקות והפירות שבחרתם מתאימים לגור שלכם.

 

טיפ חשוב – תסתייעו בחוכמת ההמונים על כל דבר

בעידן הנוכחי ניתן להתייעץ עם גורמים מוסמכים תוך לחיצת כפתור. אנו מציינים את העובדה הזו כדי להזכיר לכם כי יש באפשרותכם להתייעץ עם גולשים או ווטרינרים מוסמכים באמצעות גלישה בקבוצות פייסבוק או פורומים שמתמקדים בגורי כלבים. שכן, כך תוכלו לדעת שאתם מעניקים לכלבים שלכם את האוכל המתאים ביותר בכל שלבי ההתפתחות. במדריך הנוכחי התמקדנו בגורי פיטבול, אך אלו צפויים לגדול במהרה, מבלי שתשימו לב בכלל. הרי הרגלי האכילה משתנים ככל שהגיל עולה, ואתם צריכים להיות במעקב תמידי.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני שיאפשר לכם לדעת איזה אוכל הוא המתאים ביותר עבור גורי הפיטבול שברשותכם. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתדעו להעניק להם אוכל מזין שיחזק אותם ויאפשר להם לחיות אורח חיים בריא.

בעל חיים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

מתי מומלץ להתחיל לאלף גור כלבים?

כשזה מגיע לאילוף והתפתחות גור כלבים, התזמון הוא הכל. במאמר זה נחקור את הגיל המומלץ לתחילת אילוף גורים ונשפוך אור מדוע גיל ספציפי זה נחשב

5 תרופות לא שגרתיות לחתולים וכלבים

כשזה מגיע לבריאות ולרווחה של חיות המחמד האהובות שלנו, רפואה וטרינרית קונבנציונלית היא לרוב האופציה הרצויה. עם זאת, ישנן תרופות חלופיות ולא קונבנציונליות שיכולות להועיל

לייעוץ עם מאלף מקצועי עכשיו
השאירו פרטים בטופס